dinsdag 27 mei 2008

Wat is er dan vrijdag gebeurd, misschien?

Voor de mensen die zich afvragen waar mijn stageverslag van vorige week blijft: ik heb vrijdag niet de tijd gevonden om een blogberichtje te schrijven, en met de afleverdatum van het eindwerk in zicht wordt zoiets eenvoudig uitgesteld, natuurlijk. Maar uiteindelijk moeten wij elke week een stukje schrijven, dus kan u hieronder alweer lezen wat uw communicatiemanager in spe gepresteerd heeft deze week:

- Het onderzoek naar social media ligt in een stroomversnelling, nadat ik twee weken geleden alles heb voorgelegd aan An en Michiel, en bleek dat er toch nog heel wat dingen bij mochten komen. Michiel staat mij hier bij, en spoort mij ook genoeg aan, kwestie dat er wat tempo inzit en alles correct wordt gedaan. Het komt erop neer dat ik meer vergelijkingen zal moeten maken tussen de verschillende communities.

- Enkele kleine taakjes als campagnereport-gegevens per land gaan schikken in excel, en uitleg geven over de CTR benchmark aan Liesbeth de projectmanager.

- Sinds kort is er ook een presentatie over de belgische markt bijgekomen, daar zit ik nu in een beginfase.

- Van Dimitri, onze strategic planning director, kreeg ik de opdracht om een presentatie te maken met uitleg over een tiental sites waarin de nieuwe technologie in het straatbeeld worden beschreven. Deze is er eentje voor later, maar die moet wel af zijn voor ik hier in These Days mijn stage beëindig.

Ik denk dat ik ongeveer rond ben met de taken die mij zijn toegewezen. Rest mij nog enkel te vertellen dat het tussentijds evaluatiegesprek met mijn stagebegeleider en mijn stagepromotor goed is verlopen, en An tevreden is over mijn werk hier. Dus kan ik op dat vlak wel gerust zijn

Het eindproject verloopt op schema, de deadline komt dichterbij, maar de info blijft binnenkomen, en mijn document wordt steeds langer. Op dat vlak heb ik dus niet te klagen, afgezien van het kleine technische euvel dat mij gisteren mijn website heeft doen verliezen. Maar aangezien ik vrij goed ben in die dingen, heb ik nu een nog mooiere site gemaakt, met nog mooiere layout. Over de inhoud van het eindproject geef ik vrijdag een korte update.

Wat er dan vrijdag gebeurd is: Ik ben gaan solliciteren, en het gevoel daarover is goed, dus ik denk dat ik wel een goeie kans maak. Ik blijf in elk geval verder solliciteren.

Tot vrijdag!

Geen opmerkingen: