woensdag 7 mei 2008

Week 7

Twee luttele dagen heb ik gewerkt, deze week. Aangezien mijn vrije dag maandag is, gaf me dat behoorlijk wat tijd om van alles en nog wat te doen.
Met mijn eindwerk begint het alvast te vlotten. Ik moest mijn enthousiasme nog een beetje aanzwengelen in het begin, maar dat loopt als vanouds wel los. Enfin, de structuur staat er nu, ik moet nu nog de info structureren, en dan een werkstuk schrijven dat mijn eigen gefundeerde mening laat horen, rekening houdend met de informatie die ik verzameld heb.

Die twee dagen die ik dan toch doorbracht op These Days, heb ik gebruikt voor research. Stilaan ook de usual research, met dat verschil dat deze keer An er niet bij was, en alles daarom toch nét dat iets minder vlot ging. Maar kom, we hebben er ons doorgeslaan en zoals altijd iets bijgeleerd: doorzetten doorzetten doorzetten.

Mijn plannen voor de volgende dagen: verder solliciteren, eens naar mijnlijstje van activiteiten kijken, en aanduiden wat ik nog wil doen op mijn stage, en vooral: mijn tempo blijven verhogen. Het is maar één maand meer jongens!

Geen opmerkingen: