zaterdag 17 mei 2008

week 9: het einde is nabij

Nog drie luttele weken nog, en het is gedaan met gaan werken. Ik zal het eerlijk gezegd wel missen, vooral omdat mijn stagebedrijf in die drie maanden heel erg is meegevallen. Ik heb er heel wat kansen gekrgen om leuke dingen te doen, zoals deze week de presentatie over social media.

Waar ik anders veeleer in cijfers verdiept zit, met het invullen van CPM-tarieven en bouncerates en dergelijke, kon ik me nu eens volop uitleven in powerpoint, hetgeen me wel beviel. Uiteraard ging dat door een gebrek aan contacten nogal traag. Het viel dus behoorlijk mee dat er vrijdag een nieuwe collega werd verwelkomd bij ons op Media, en dan nog een met genoeg contacten. Hij heeft me meteen geholpen met die contacten, en gaf een mening over de social media-presentatie. Dus: hartelijk welkom, Michiel!

Op dit moment is de presentatie echter bijna af en behoorlijk ver weg, dus rest mij nog een andere belangrijke kat te geselen: het eindproject. Ik heb maandag een meeting met Steven Verbruggen, de man van innovatie in These Days. Wordt vervolgd!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ah, ge weet het, dat drie weken niet lang meer is. Ik geloof dat we hier met ongeveer de zelfde finishdatum zitten... ;-))

Sieg zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.